Ældste Børnemiljø

Kære elev på Sanderumskolens Ældste Børnemiljø (ÆBM)

Du er nu klar til at komme i 4. klasse.

Dagene starter stadig kl. 8.00 og slutter de fleste dage kl. 14.05.

Lærere og pædagoger vil stille større krav til dig, ligesom du vil opleve at opgaverne bliver sværere, og du vil skulle arbejde mere selvstændigt.

Mange siger, at 4.-6. klasse er de sjoveste i hele din skoletid - du lærer en masse og der er mange forskellige aktiviteter.

I den vedhæftede folder kan du læse mere om, hvad der sker på Sanderumskolen, og hvad vi forventer af dig og dine forældre.

Kære forældre

De første informationer i den vedhæftede folder henvender sig primært til jeres børn. Der er dog også en del til jer, forældre. Vi ved at en god skolegang med læring og trivsel er meget afhængigt af den vigtigste faktor i børns liv - jer forældre. Derefter kommer et godt samarbejde mellem skole og hjem.

I løbet af de tre år i skolens ældste børnemiljø har vi en forventning om, at jeres børn bliver fagligt dygtigere, mere ansvarlige for sig selv og egen læring. De får en god portion oplevelser ud af huset, undervisning i det digitale fagområde og i flere praksisfaglige fag, således at de er godt rustede til at glide ind i skolens ungemiljø.

I kan læse mere om forventninger og andet i den nævnte folder vedhæftet herunder: