Forældresamarbejde

Heldagsafdelingen har fokus på et godt og åbent samarbejde mellem skole og hjem. Forældre vil blive mødt af personale med en solid faglig viden og erfaring. Vi ønsker dialog og et respektfuldt samarbejde med forældre således, at der kan forventningsafstemmes begge veje i forhold til såvel det faglige, sociale som praktiske ting.

Dialogen skal være positiv, tæt og løsningsorienteret, hvilket vil være med til at skabe et godt skoleliv med trivsel og læring for eleverne. Vi skal i fællesskab have øje for elevens robusthed, selvværd og livsduelighed.

Kommunikation sker via Aula, eventuel telefonisk og på de 2 årlige dialogmøder. På dialogmøderne bliver elevens faglige og sociale mål gennemgået, - herunder kan status, evalueringer og nye målsætninger drøftes.